Een workshop die media training-technieken gebruikt om je als groep te doen nadenken over wat jullie als bedrijf willen vertellen, om iedereen heel wat tips mee te geven die van pas komen op het werk, en waarin de vele praktische oefeningen specifiek aan uw bedrijf aangepast worden.
Welkom in de wereld van interviews, journalisten en woordvoerd(st)ers!
We beginnen met een simpele diagnose. Een videojournalist verrast één of meerdere deelnemers – kan hij of zij de doelstellingen van uw organisatie duidelijk uitleggen? Deze interviews vormen het begin van een zoektocht die ons langs “messagings”, “omgekeerde pyramides” en “bridging”-technieken zal leiden tot het vinden van de Beste Woordvoerd(st)er van de groep! De praktijkgerichte aanpak zorgt ervoor dat de groep op het einde van de workshop de basisprincipes van mediatraining beheerst.
Deze activiteit kan doorgaan in Antwerpen, Brussel, Henegouwen, Limburg, Luik, Luxemburg, Namen, Oost-Vlaanderen, Vlaams-Brabant, Waals-Brabant en West-Vlaanderen .
Aantal deelnemers
Talen
Nederlands, Frans, Engels
Duurtijd
Budgetindicatie
€100 per deelnemer (excl. BTW) Opgelet: voor kleine groepen kunnen de prijzen afwijken. Gebruik altijd onze prijscalculator om de correcte prijs te berekenen.
Vraag hier je offerte aan
Wie wordt de beste woordvoerd(st)er?
€100.00
Een workshop die media training-technieken gebruikt om je als groep te doen nadenken over wat jullie als bedrijf willen vertellen, om iedereen heel wat tips mee te geven die van pas komen op het werk, en waarin de vele praktische oefeningen specifiek aan uw bedrijf aangepast worden.
1 review for Wie wordt de beste woordvoerd(st)er?