Veelgestelde vragen

Waarom via Funkey boeken en niet rechtstreeks bij de partner?

Als je je activiteiten via Funkey boekt, betaal je evenveel dan als je rechtstreeks bij de partner zou boeken. Je krijgt er onze service en persoonlijke aanpak als het ware gratis bovenop! Wij regelen alles voor jou tot aan de boeking, zonder meerkost!

Wat is de kostprijs van de dienstverlening door Funkey?

Als klant hoef je ons niets extra te betalen. Wij regelen alles tot aan de boeking, zonder meerkost. Wij hanteren hierbij dezelfde prijszetting als onze partners die alles ter plaatse in goede banen leiden. In uitzonderlijke gevallen rekenen we wel een vergoeding aan voor onze coördinatie als het over een groot teamevent gaat waarbij we zelf ter plaatse aanwezig zijn als aanspreekpunt voor de klant en de partners.

Biedt Funkey teambuildings op maat aan?

Absoluut! Bij Funkey maken we elke offerte op maat op basis van jouw wensen en budget. We vertrekken steeds vanuit jouw offerte aanvraag voor activiteiten op ons platform, maar bij fysieke activiteiten gaan we vaak ook op zoek naar een geschikte locatie, catering, transport en eventueel ook overnachting.

Kan een geboekte activiteit geannuleerd worden?

Als een boeking geannuleerd wordt door overmacht (het weer, covid…) voorzien we een voucher zodat jullie de activiteit op een later moment kunnen organiseren.

Als je een boeking annuleert zonder overmacht dan zal je de kosten, die Funkey reeds gemaakt heeft om jouw voorstel uit te werken, moeten vergoeden. Deze vergoeding wordt forfaitair begroot op 50% van de overeengekomen prijs, maar Funkey behoudt het recht om de betaling te vorderen van hogere werkelijk geleden schade.

Indien je als klant de overeenkomst of activiteit minder dan 14 dagen voor het geplande event annuleert, dan blijf je gehouden tot de betaling van het volledige gefactureerde bedrag.

Is Funkey zelf aanwezig op de activiteiten?

Meestal niet, de begeleiding van de teambuilding activiteiten laten we over aan onze professionele partners.

Enkel in uitzonderlijke gevallen, als het gaat over een groot teamevent in samenwerking met verschillende partners en leveranciers, is er een coördinator van Funkey aanwezig. Zo heb je als klant één aanspreekpunt van Funkey waarbij je terecht kan met al je vragen, die ervoor zorgt dat alles vlot verloopt.

Hoe weet ik of een activiteit beschikbaar is op de gewenste datum?

Je vraagt best een offerte aan voor de activiteit waar je interesse in hebt om de beschikbaarheid te checken. Duidt hierbij een datum aan waarop je het teamevent zou willen laten doorgaan. Op basis van je offerte aanvraag checken we de beschikbaarheid bij de partner en brengen jou zo snel mogelijk op de hoogte.

Waar kan ik de prijs van een activiteit vinden?

De prijs van de activiteit staat vermeld bij de activiteit zelf. Hier zie je een budgetindicatie per persoon en in de meeste gevallen vind je ook een prijscalculator. Als je de exacte prijs wilt weten vraag je best een vrijblijvende offerte aan.

Hoe weet ik waar de activiteit doorgaat?

Meer dan 80% van de activiteiten in ons aanbod gaan op een locatie naar keuze door.
Als dit niet zo is dan vermelden we dit in de infofiche van de activiteit die je ontvangt bij je offerte aanvraag.

Hoeveel mensen kunnen er deelnemen aan de activiteit?

Het minimum en het maximum aantal personen dat kan deelnemen aan de activiteit staat altijd vermeld op de activiteiten pagina.